Φεστιβάλ BOOKPOINTS - Νοσταλγικοί ήρωες!

by - Τρίτη, Οκτωβρίου 11, 2016


Έχετε πάρει είδηση τις εκδηλώσεις του φεστιβάλ BOOKPOINTS - ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΙΒΛΙΑ, για το παιδικό βιβλίο και τους αναγνώστες του; Η πρεμιέρα έγινε το Σάββατο 8 Οκτωβρίου, στο δημιουργικό βιβλιοπωλείο Κάτι γίνεται... στη Θεσσαλονίκη και εμείς ήμασταν εκεί και περάσαμε φανταστικά!

Ο τίτλος της εκδήλωσης ήταν "Νοσταλγικοί ήρωες" και αφορούσε ήρωες ιστοριών που έχουν γραφτεί πολλά πολλά χρόνια πριν, που έχουν αγαπηθεί από πολλές γενιές και έχουν κρατήσει συντροφιά σε πάρα πολλά παιδιά σε όλο τον κόσμο. Ήρωες με τους οποίους έχουμε ταυτιστεί μαζί τους, γελάσαμε με τις σκανταλιές τους και νανουριστήκαμε τις ιστορίες τους .

Την ημέρα εκείνη έγιναν 3 εκδηλώσεις. Για τον Τρελαντώνη (που δυστυχώς δεν παρακολουθήσαμε γιατί δεν μας βόλεψε η ώρα), για τον Πήτερ Πάν και για την Πίπη Φακιδομύτη! Στις δύο τελευταίες ήμασταν εκεί και έχουμε να σας πούμε τα καλύτερα!

Πήτερ Παν
Τι να πρωτοπεί κανείς για αυτόν τον υπέροχο ήρωα που σε κάνει να θέλεις να μείνεις για πάντα παιδί; Δικός μου αγαπημένος εδώ και πολλά χρόνια, αλλά τώρα πια και των παιδιών μου, ήταν αδύνατον να μην παραβρεθούμε στην εκδήλωση! Το Κάτι γίνεται... φιλοξένησε ένα Εργαστήρι Τσίρκου γεμάτο παιχνίδια και σκανταλιές! Τα παιδιά έμαθαν ζογλερικά, έπαιξαν παιχνίδια ισορροπίας και έκαναν κάποια ακροβατικά! Ήταν τόσο ωραία, που τα δικά μου δεν ήθελαν να τελειώσει... Μετά από τα κόλπα που μάθαμε ήμαστε έτοιμοι να πετάξουμε στη Χώρα του Ποτέ-Ποτέ και να μπούμε στην ομάδα των χαμένων παιδιών!

Μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι παρά το γεγονός ότι ήταν ένας μεγάλος αριθμός παιδιών πάνω από 30, από διάφορες ηλικίες, μεταξύ 2,5 έως 10 χρονών, όλα μα όλα τα παιδιά έδειχναν μία φοβερή προσήλωση στην εκπληκτική εκπαιδεύτρια Τσίρκου και ψυχαγωγό Μαριάνθη Μότα!
Η εκδήλωση βασίστηκε στη νέα έκδοση pop up του βιβλίου Πήτερ Πάν από τις Εκδόσεις Πατάκης! Μία φανταστική έκδοση που μας ξετρέλανε και πλέον διαβάζουμε κάθε βράδυ!

Πίπη Φακιδομύτη.
Δική μου αγαπημένη ηρωίδα των μικρών μου χρόνων, η αλήθεια είναι πώς δεν την είχα συστήσει ακόμα στα παιδάκια μου! Έτσι ήμουν εντελώς επιφυλακτική για την δεύτερη εκδήλωση, στην οποία για να είμαι ειλικρινής δεν τους είχα καν προτείνει να μείνουμε. Όταν όμως την είδαν να φτάνει από μακρυά, την αγάπησαν με την πρώτη ματιά και δεν ήθελαν να φύγουμε επουδενί! Έπαιξε βέβαια το ρόλο του ότι οι υπεύθυνοι του βιβλιοπωλείου έκαναν κοτσιδάκια και φακίδες σε όλα τα κοριτσάκια που βρισκόταν εκεί!

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Clio Georgiadi (@neraideskaidrakoi) στις


Έτσι παρακολουθήσαμε και τη θεατρική διαδραστική παράσταση από την εταιρεία θεάτρου TheatrAction. Οι απίθανες περιπέτειες της Πίπης ζωντάνεψαν μπροστά μας και τα παιδιά έγιναν βοηθοί  και σύμμαχοί της στις εξωφρενικές σκανταλιές της! Μετά από μία ώρα με την Πίπη Φακιδομύτη τα παιδιά μου λάτρεψαν την ηρωίδα και εννοείται πώς θέλησαν να μάθουν όλες τις περιπέτειες της μέσα από τα βιβλία της (" Η Πίπη Φακιδομύτη" - εκδόσεις Ψυχογιός).

Η όλη διοργάνωση ήταν άψογη, ο χώρος του βιβλιοπωλείου ζεστός και φιλόξενος και αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, ήταν η αγάπη με την οποία περιέβαλαν όλα τα παιδιά οι υπεύθυνοι του βιβλιοπωλείου. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους!

Οι δράσεις του Φεστιβάλ συνεχίζονται για τους επόμενους 6 μήνες, σε διάφορα βιβλιοπωλεία της πόλης και πιστέψτε με αξίζει τον κόπο να παρευρεθείτε! Εμείς ήδη σχεδιάζουμε την επόμενη μας επίσκεψη! Για να ενημερωθείτε αναλυτικά για το πρόγραμμα του Φεστιβάλ από τις αγαπημένες Πυγολαμπίδες δείτε εδώ.

Η Θεσσαλονίκη έχει ένα σωρό δράσεις και δραστηριότητες, οι οποίες είναι εντελώς δωρεάν, που αξίζει να επισκεφτούμε. Εμείς θα είμαστε από εδώ και στο εξής σε όσες περισσότερες μπορούμε και θα σας ενημερώνουμε σχετικά!

Clelia

Μην ξεχνάτε για την νέα πρόκληση #ιστοριες_για_καληνυχτα από την ομάδα Παιδι μου! Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο Παιχνιδάκι!
Παρακολουθήστε τις δικές μας αγαπημένες προτάσεις στο instagram

You May Also Like

0 σχόλια

Instagram