Η Ανάσταση της ψυχής!

by - Σάββατο, Απριλίου 30, 2016


Καλημέρα αγαπημένοι μου,
είναι ξημέρωμα Μεγάλου Σαββάτου και έχω την τιμή να βλέπω το γλυκοχάραμα, τυλιγμένη με μία κουβέρτα... έξω στην ελληνική ύπαιθρο. Δεν έχει σημασία το που... Σημαία έχει ότι στο χώρο πλανάται μία απόκοσμη ηρεμία και γαλήνη! Τα πουλάκια ίσα που έχουν αρχίσει να γλυκοκελαηδούν και δεν ακούγεται ψυχή! Κάπως έτσι είναι ίσως ο παράδεισος!

Μόνη παραφωνία στο σκηνικό είμαι εγώ... Εγώ που με ένα κινητό στο χέρι θέλω απεγνωσμένα να αποτυπώσω τα συναισθήματα που με κατακλύζουν! Πόση ομορφιά Θεέ μου υπάρχει γύρω μας και εμείς τις περισσότερες φορές αρνούμαστε να τη δούμε! Πόση απλότητα και ομορφιά κρύβει μία χαραυγή? Ξέρετε πόσες φορές την έχω παρακολουθήσει? Καμιά! Μόλις σήμερα βίωσα την εμπειρία της πρώτης μου  χαραυγής!



Τρέχω πάντα να προλάβω ατέλειωτες λίστες υποχρεώσεων και χρονοδιαγράμματα και ξεχνάω να Ζήσω!!! Δεν προλαβαίνω να χαρώ τέτοιες μαγικές στιγμές... Γιατί άραγε? Τι προσπαθώ να αποδείξω? Γιατί αφήνω τη ζωή μου για αύριο?

Ε λοιπόν αυτή η χαραυγή γλύκανε την καρδιά μου... και καθώς έβλεπα τον ήλιο να προβάλλει διστακτικά γέμιζε η καρδιά μου ελπίδα!!! Ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά!!! Ελπίδα ότι θα προλάβω να ζήσω! Ελπίδα ότι από εδώ και πέρα θα αλλάξω και θα χαίρομαι τις μαγικές στιγμές... Γιατί η ζωή δεν είναι αύριο! Η ζωή είναι σήμερα, τώρα!!!

Η στιγμή περνάει και χάνεται... και εγώ θέλω να αιχμαλωτίσω στη μνήμη μου πολλές πολλές όμορφες, μαγικές στιγμές! Να τις κρατήσω θησαυρό στο κουτάκι των αναμνήσεων!!!

Ξημέρωμα Μεγάλου Σαββάτου και αισθάνομαι ότι η δική μου Ανάσταση, η Ανάσταση της ψυχής μου έγινε! Αρκούσε μόνο μία χαραυγή για να νιώσω τη δύναμη της συγχώρεσης, την ανακούφιση και την αγαλλίαση στην ψυχή μου!!! Και φυσικά την ελπίδα... Και είναι τόσο λυτρωτικό...

Καλή Ανάσταση αγαπημένοι μου! Εύχομαι με αφορμή αυτή την Ανάσταση να βρείτε τη δύναμη της συγχώρεσης, που θα σας φέρει την γαλήνη και την ελπίδα στην ψυχή σας! Και μην ξεχνάτε να ζείτε αγαπημένοι μου... να μην αφήνετε αυτές τις μαγικές στιγμές να σας προσπερνούν!!! Να ζείτε την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία! Σαν να μην υπάρχει αύριο!!!

Clelia

You May Also Like

15 σχόλια

  1. Κλειώ μου υπέροχο κείμενο! Πραγματικά υπέροχο! Καλή Ανάσταση! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη ανάρτηση... Σε φιλώ Κλειώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη αναρτηςη φιλενάδα! Ξέρω πόση αγωνία κρύβεται βαθιά μεςα σου με αυτο το θέλω να ζήσω και να χαρώ την κάθε στιγμή! Εύχομαι καλή Ανάσταση μεςα από την ψυχή μου!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα κοριτσι!
    Ολα αυτα που εγραψες με εκαναν και ανετρεξα στις αναμνησεις που εχω απο παιδι-εφηβο-ενηλικα πριν μετακομισω στα ξενα. Πραγματικα αυτη η γαλήνη, αυτη η ηρεμία, αυτο το δεν αγχωνομαι για τιποτα απλα καθομαι και απολαμβανω. Αυτο που παλια ενιωθα σαν βαρεμαρα (λόγω εφηβιας και τρελο νιατο) τωρα το αναζητω απεγνωσμένα. Να περασετε ομορφα και γαληνια με την οικογένεια σας και τους φιλους σας.
    Φιλια
    Αθανασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι ακριβώς!! Μία ανατολή του ήλιου μπορεί να φέρει την ελπίδα!
    Καλή ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανάσταση για όλους μας εύχομαι. Να περάσετε υπέροχα και να κρατήσεις μέσα σου όσα ένιωσες σήμερα για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, τί όμορφα!!!
    Καλή Ανάσταση, κοριτσάρα μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο κείμενο... Προσωπικά οι χαραυγες είναι η τονωτική μου ένεση σχεδόν καθημερινά... Τις ΛΑΤΡΕΎΩ... Χρόνια πολλά Κλειώ μου με υγεία πάνω από όλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά μέσα από την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κλέλια μου τι υπέροχη φωτογραφία; Εγώ και το σούρουπο και την αυγή ειδικά όταν είμαι στο χωριό τα κυνηγάω!!!!! Εύχομαι να πέρασες υπέροχα με τους αγαπημένους σου και να έχεις και σήμερα μια υπέροχη ημέρα. Σε καλοβδομαδίζω και σε γλυκοφιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα έτσι να αισθάνεσαι γλυκιά μου Κλειώ!
    Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και γαλήνη!
    Πολλά φιλιά και ευχές για καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλειώ μου, σου έχω γράψει και στο φέις αλλά μάλλον δεν έχεις πάρει είδηση !
      http://princess-airis.blogspot.gr/2016/05/blog-post.html
      Είσαι νικήτρια της κλήρωσης στις Μέρες Άνοιξης, οπότε είτε στο φέις , είτε στο μέιλ μου (tea_airis@yahoo,gr) μου στέλνεις τα στοιχεία σου αν θες!
      Φιλιά !

      Διαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά, Κλειώ μου! Πόσο όμορφες σκέψεις. Πόσο όμορφη ανάρτηση!
    Η ανατολή του ήλιου προσωπικά με μαγεύει πιο πολύ από ότι το ηλιοβασίλεμα. Και ενώ στη ζωή μου έχω δει πάρα πολλά ηλιοβασιλέματα, ανατολή έχω αντικρίσει 5-6 φορές μόνο. Αυτό το άτιμο κυνήγι του χρόνου, να τα προλάβουμε όλα, αυτό είναι που δε μας αφήνει ώρες-ώρες να κάνουμε slow down και να ζούμε τις στιγμές. Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Κλειώ μου και Χριστός Ανέστη. Έτσι είναι όπως τα γράφεις, αυτό το άγχος και το καθημερινό τρέξιμο θα μας φάει. Θέλει που και που να εστιάζουμε περισσότερο στο τώρα και να μην αφήνουμε τις όμορφες στιγμές να χάνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Instagram